Wil jij bijdragen aan beter?
Juist de omvang van de vastgoedportefeuilles van onze opdrachtgevers, als de complexiteit van de projecten, maakt het werk voor onze adviseurs zo interessant. De vraagstukken waar jij je mee bezig zal houden kennen een grote variatie, en worden afgestemd op jouw individuele behoefte en ervaring. Realisatie van efficiënt onderhoud vanuit ketenintegratie, het LEAN inrichten van MJOP-beheer, duurzaam planmatig onderhoud, het inkopen, implementeren en aansturen van (prestatie)contracten, inrichting van vastgoedbeleid en strategie vanuit een gezonde vastgoedexploitatie, en af en toe een mooie ontwikkeling of bouwproject. Kortom wil je hoogwaardige expertise in de volle breedte van het vastgoedmanagement ontwikkelen dan zit je bij R-ffect op de juiste plek.
Als projectmanager zul je verantwoordelijk zijn voor meerdere uitdagende en maatschappelijke relevante adviesopdrachten. Je zult hierbij gecoacht en begeleid worden door ervaren collega’s, maar het is aan jou om de verantwoordelijkheid op je eigen projecten naar je toe te trekken. Inhoudelijk kijken we samen welke projecten het beste bij je passen. Heb je ambitie in de verduurzaming van vastgoed, wil je graag inkopen, contractmanagement, liever onderhoud of juist meer in de richting van projectmanagement. In alle gevallen zul je een verscheidenheid aan adviesprojecten gaan oppakken om een brede ervaring op te doen die nodig is om jouw expertise binnen het vastgoedmanagement te vergroten.
Wat vragen wij?
Wij zoeken iemand met een afgeronde HBO of Universitaire opleiding en een gezonde interesse in vastgoed. Natuurlijk is het fijn als je al relevante werkervaring hebt, maar je moet er vooral heel veel zin in hebben. Uiteraard hoe meer ervaring, hoe complexer de projecten waar je mee aan de slag zult gaan. Wij zijn in staat je alle aspecten van het vastgoedmanagement bij te brengen als je er voor open staat. Maar jij moet de stap vooruit zetten, om het jezelf eigen te maken. We verwachten van jou een scherpe, kritische blik en de intrinsieke motivatie om het beste resultaat uit jezelf en onze opdrachten te halen.
R-ffect past de 9 principes van Duurzaam Nieuw Werken toe!
1. REGIE
Zelf bepalen hoe, waar, wanneer, met wie men werkt aan concrete resultaten
2. WAARDEBEPALING
Niet de functie maar talent bepaalt iemands waarde
3. ONTWIKKELING
Iedereen is zelf verantwoordelijk voor de eigen ontwikkeling
4. MAATWERK
Variëteit en maatwerk zijn de nieuwe standaard
5. ORGANISATIE
Thema’s en taken zijn leidend, niet de grenzen van organisaties
6. COMMUNICATIE
Transparantie tenzij
7. LEIDERSCHAP
Inspireren en sturen met behulp van collectieve ambities
8. VAARDIGHEDEN
Digitale kennis & vaardigheden maken onderdeel uit van het vak van een professional
9. WERKPLEK
Werkplekken zijn activiteitgerelateerd en ICT-ondersteuning staat altijd in dienst van de medewerker
Wat bieden wij?
Een uitdagende functie met veel vrijheid en ruimte om jezelf te ontwikkelen. Je werkt vanuit ons kantoor in Best, maar kunt ook vanuit huis werken of bij de opdrachtgever intern werkzaamheden oppakken. De diversiteit aan opdrachten, projecten en opdrachtgevers zorgt ervoor dat je binnen verschillende facetten van het vastgoed werkzaam zult zijn. Het professionele team en de maatschappelijk betrokken organisatie kan jou hierbij ondersteunen en is bereid jou veel verantwoordelijkheid te geven. Wij hechten veel waarde aan gezonde werkomstandigheden, een goede werkbalans en hebben aandacht voor de individuele behoeften van onze medewerkers.
Daarnaast bieden wij:
- een werkomgeving en -organisatie waarbij de persoonlijke ontwikkeling en arbeidsvreugde van de medewerkers voorop staat;
- een marktconform salaris;
- een eindejaar bonus;
- opleidingsmogelijkheden, een persoonlijk ontwikkeltraject en/of lidmaatschap vastgoednetwerk;
- goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals: reiskostenregeling voor fiets, auto of openbaar vervoer; laptop en telefoon;
- een baan met veel ontwikkelmogelijkheden binnen een prettige en informele werksfeer op ons kantoor in Best;
- meerdere gezellige bedrijfsactiviteiten (borrel, bbq, etentje, sinterklaas, etc) per jaar.
Voor meer informatie neem contact op met Roel Habraken 06-23330550. Ben je klaar om jouw kennis en ervaring in te zetten in een nieuwe, dynamische omgeving, stuur dan je CV met toelichting naar mfaessen@r-ffect.nl
R-ffect BV is een adviesbureau dat duurzaam vastgoedmanagement inricht en organiseert bij onze opdrachtgevers.
R-ffect is een adviesbureau dat duurzaam vastgoedmanagement inricht en organiseert bij onze opdrachtgevers. Op deze wijze dragen wij bij aan een schonere en betere toekomst. Er is bewust gekozen voor maatschappelijk vastgoed als werkterrein. Dit vastgoed is nodig om een groot aantal cruciale processen in onze maatschappij te huisvesten tegen maatschappelijk acceptabele kosten. Alle kosten voor instandhouding en vernieuwing van het vastgoed gaan ten koste van het zo cruciale primaire proces. Wij hoeven niet het mooiste of meest duurzame gebouw van Nederland te bouwen. Wij worden er juist blij van als het lukt door een efficiënte bedrijfsvoering of projectorganisatie, voldoende middelen vrij te maken om die nieuwbouw, die verduurzaming of die instandhouding voor elkaar te krijgen. Duurzaam vastgoedmanagement gaat dus ook over betaalbaar vastgoedmanagement dat verduurzaming mogelijk maakt.
Onze opdrachtgevers zijn organisaties met veel vastgoed, zoals zorginstellingen, woningbouwverenigingen, onderwijsinstellingen, gemeenten en maatschappelijk betrokken beleggers. R-ffect onderscheidt zich van andere adviesbureaus door een diepgaande expertise in de wijze waarop het gehele vastgoedmanagement van onze opdrachtgevers, op duurzame wijze georganiseerd moet worden. Hierbij is duurzaamheid geen op zichzelf staande expertise, maar is juist verweven in alle aspecten van het vastgoedmanagement; Of het nou gaat om inkoop & contractmanagement, planmatig onderhoud of renovatie & nieuwbouw. In steeds meer gevallen nemen we zelfs de verantwoordelijkheid voor de gehele vastgoedsturing over van onze opdrachtgevers, van operationeel tot strategisch niveau.
Ons team bestaat uit goed opgeleide professionals die technisch inhoudelijke interesse en ervaring combineren met een bedrijfsmatige expertise. R-ffect is opgericht vanuit de visie van maatschappelijk verantwoord ondernemen. De 3-P’s (People, Planet, Profit) van de Triple Bottom Line komen tot uiting in onze bedrijfscultuur, aanpak en visie. Wij kennen geen organigram en geen managementstructuur. Wij gaan uit van de verantwoordelijkheid en vrijheid van onze medewerkers. R-ffect zorgt voor de randvoorwaarden en iedere medewerker bepaalt zelf zijn of haar ambitieniveau. Samen gaan we proberen die ambitie waar te maken met de juiste trainingen, opleidingen en opdrachten. De snelste route is als je een technische en/of bedrijfskundige achtergrond hebt. Heb je niet deze voor de hand liggende opleiding of relevante ervaring? Ook dan is het via een intern opleidingstraject mogelijk om deel uit te maken van ons team.